preverenie firmy - overenie firmy - nezaplatené faktúry

Má preverenie firmy význam?

Prečo je nevyhnutné si preveriť svojho obchodného partnera? Lebo….Preverenie firmy

  • Na Slovensku je bežné neplatiť faktúry svojim dodávateľom (stačí sa pozrieť na niektoré medializované kauzy)
  • Až polovica firiem je v strate a nemajú na to platiť faktúry preverenie firmy
  • Preveriť si firmu je jednoduchšia forma ako následné vymáhanie pohľadávok s neistým koncom
  • Je lacnejšie si preveriť firmu ako riskovať nezaplatenie faktúry v desiatkach tisíc € (v tom lepšom prípade)
  • Okrem finančnej situácie (bonity) preverujeme aj dlhy a záložné práva, ktoré má spoločnosť preverenie firmy

Dôvodov, pre preverenie firmy je viacero, treba si uvedomiť podstatný fakt, strata z titulu nezaplatenej faktúry je neporovnateľne vyššia ako cena finančnej analýzy. Cena takejto analýzy tvorí len zlomok z celkovej zákazky a dokáže priniesť potrebnú mieru istoty, ktorá v dnešnej dobe plnej podvodníkov a nezaplatených faktúr je nad zlato.

Pre tých, ktorí sa rozumejú finančným ukazovateľom a bankrotným modelom, ponúkame skrátenú verziu preverenia firmy iba za 49 €. Verzia obsahuje všetky podstatné informácie na identifikovanie bonity firmy a je bez komentárov. Vy dostanete iba potrebné informácie, na základe, ktorých zistíte či firma je prosperujúca, alebo krachujúca. Ukážku skráteného preverenia firmy si môžete pozrieť tu: preverenie firmy - skrátená verzia
Preverenie firmy

V prípade záujmu o službu preverenie firmy - kontakt. Pre viac informácii si pozrite čo obsahuje preverenie finančnej situácie preverenie firmy obsahujealebo ukážkové analýzy z rôznych sektorov hospodárstva preverenie firmy - ukážka. Vzhľadom na náročnosť analýzy na odborné znalosti, je v rámci vypracovania analýzy aj konzultácia, kde budú vysvetlené jednotlivé kroky a postupy finančnej analýze, aby bola dostupná každému.

Pre koho je vhodné preverenie firmy?

 

  • Pre firmy, ktorá začínajú spolupracovať s odberateľom, ktorému chcú poskytnúť zaplatenie faktúry po vykonaní svojich služieb (klasický obchodný úver)
  • pre firmy, ktoré už s obchodným partnerom obchodujú, ale je tam podozrenie, že odberateľ si v budúcnosti nemusí plniť svoje povinnosti.
  • Námatková prevencia významných odberateľov, kde hrozia vysoké straty z titulu nezaplatenej faktúry
  • Pri nových zákazníkov, ktorých nepoznáte a potrebujete eliminovať riziko z neistoty